پارسی موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی از لینک مستقیم

پارسی موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی از لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبا از امیر علی به نام غرور لعنتی + متن آهنگ

 آهنگساز و ترانه سرا : امیر علی , تنظیم کننده : مجید الماسی (Dj BlackZing)

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام غرور لعنتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

متن آهنگ غرور لعنتی از امیر علی :
چه سخته دوری از تو و صدای تو
کنار خاطرات تو به جای تو
هراس رفتنتو داره میکشه
تموم آرزومو تو چشای تو
شکستم از تو و شکستن از خودم
از این که خیلی ساده عاشقت شدم
از این که بی هوا همیشه دیدمت
تو رو به هیچکی جز دلم نمیدمت
تو همش بهونه گیری هاتو میکنی
و من تو رو نگاه میکنم
تو فقط میخوای که از غم تو من بمیرم
و منم دعا میکنم
تو همش بهونه گیری هاتو میکنی
و من تو رو نگاه میکنم
تو فقط میخوای که از غم تو من بمیرم
و منم دعا میکنم
•••••••[ پارسی ملودی ]•••••••
چی میشه تو همیشه باشی
واسه یه بار بیای یه خورده سر به راه شی
از این غرور لعنتی یکم جدا شی
همه بگن که تو دلیل خندها شی
متن که با تو بهشته دنیام
تویی دلیل بودن و شروع فردام
اگه یه روز نباشی گوشه گیرو تنهام
بدون تو همیشه بغضه لای حرفام
تو همش بهونه گیری هاتو میکنی
و من تو رو نگاه میکنم
تو فقط میخوای که از غم تو من بمیرم
و منم دعا میکنم
تو همش بهونه گیری هاتو میکنی
من تو رو نگاه میکنم
تو فقط میخوای که از غم تو من بمیرم
و منم دعا میکنم

MP3 320 MP3 128
AmirAli – Ghoroore Lanati AmirAli – Ghoroore Lanati

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی