پارسی موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی از لینک مستقیم

پارسی موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی از لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای حسن شماعی زاده به نام دلتنگی + متن آهنگ

ترانه سرا : رامتین بیدارس , آهنگساز : حسن شماعی زاده , تنظیم کننده : تیکران ساکیان

Hasan Shamaizadeh - Deltangi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

متن آهنگ دلتنگی از حسن شماعی زاده :
به ظاهر از تو دلگیرم، ولی دنیامو من میدم
که برگردم به اون لحظه، که بودی و نفهمیدم
که توی راه دلتنگی، نگاهت همدمم میشد
تو یه مسیر بی برگشت، با قلبم هم قدم میشد
برام دلدایی سخته، برات دل کندن آسونه
هنوز چشمام درگیره، یکی اشکه یکی خونه
هنوز پشت نگاه تو، هنوز پشت تو پنهونم
اگه میخوای که من ردشم، تو لب تَر کن نمیمونم
پشت لحظه هام عشقت نشسته
بی تو تباهه این قلب خسته
من خو گرفتم با بی قراری
با درد عشقو، چشم انتظاری
من با تمام دنیا غریبم
وقتی که از تو عشقی نگیرم
•••••••[ پارسی ملودی ]•••••••
هنوز یاد تو اینجا هست، مثل تصویر یک همدرد
هنوزم زیر لب میگم، هنوزم زیره لب میگم
عزیزم پیشه من برگرد، عزیز پیشه من برگرد
به ظاهر از تو دلگیرم، ولی دنیامو من میدم
که برگردم به اون لحظه، که بودی و نفهمیدم
که توی راه دلتنگی، نگاهت همدمم میشد
تو یه مسیر بی برگشت، با قلبم هم قدم میشد
برام دلدایی سخته، برات دل کندن آسونه
هنوز چشمام درگیره، یکی اشکه یکی خونه
هنوز پشت نگاه تو، هنوز پشت تو پنهونم
اگه میخوای که من ردشم، تو لب تَر کن نمیمونم
پشت لحظه هام عشقت نشسته
بی تو تباهه این قلب خسته
من خو گرفتم با بی قراری
با درد عشقو، چشم انتظاری
من با تمام دنیا غریبم
وقتی که از تو عشقی نگیرم

MP3 192 MP3 128
Hasan Shamaizadeh - Deltangi Hasan Shamaizadeh - Deltangi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی