پارسی موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی از لینک مستقیم

پارسی موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی از لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبا از رضا جوان به نام پشیمونم + متن آهنگ

Reza Javan – Pashimoonam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

متن آهنگ پشیمونم از رضا جوان :
اگه گریه شده کارم، اگه میبینی میبارم
اگه میگم دوست دارم، دیگه تنهات نمیذارم
پشیمونم، پشیمونم، پیشمون
اگه راهم اَزت دوره، اگه چشمای من کوره
اگه دلدادی به عشقی، که معشوقش مغروره
پشیمونم، پشیمونم، پیشمون
میشم همونی که میخوای همونی که دوسش داری
یه بار بگو دوسم داری بگو تنهام نمیذاری
تورو خدا گریه نکن دیگه تنهات نمیذارم
قسم به جونه جفتمون من خیلی دوست دارم
•••••••[ پارسی ملودی ]•••••••
اگه عهدی با تو بستم، اگه قلبتو شکستم
اگه گفتی دوسِت دارم، نگفتم عاشقت هستم
پشیمونم، پشیمونم، پیشمون
اگه از عشقِ تو مستم، اگه باور کنی هستم
اگه گرمی دستاتو، دوباره لمس کنه دستم
پشیمونم، پشیمونم، پیشمون
میشم همونی که میخوای همونی که دوسش داری
یه بار بگو دوسم داری بگو تنهام نمیذاری
تورو خدا گریه نکن دیگه تنهات نمیذارم
قسم به جونه جفتمون من خیلی دوست دارم

MP3 320 MP3 128
Reza Javan – Pashimoonam Reza Javan – Pashimoonam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی