پارسی موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی از لینک مستقیم

پارسی موزیک | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی از لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شاد و زیبای آرین یاری به نام عشق من و تو + متن آهنگ

ترانه سرا و آهنگساز : آرین یاری , تنظیم کننده : سینا ملکی

دانلود آهنگ جدید آرین یاری به نام عشق من و تو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمائید...

متن آهنگ عشق من و تو از آرین یاری :
تو شیرینی چه خوشگل مثل ماهی
من فدات بشم امشب الهی
تو شیرینی چه خوشگل مثل ماهی
بذار فدات بشم امشب الهی
توی عاشقی عشق من و تو
بخدا دیگه نیست حرف جدایی
توی عاشقی عشق من و تو
بخدا دیگه نیست حرف جدایی
••••••••••••••
امشب واسه تو آواز میخونم
از عشق تو میمیرم مـیدونم
وقتی پیشمی میشم دیـوونه
این دل بی تو میگیره بهونه
این دل بی تو میگیره بهونه
توی عاشقی عشق من و تو
بخدا دیگه نیست حرف جدایی
توی عاشقی عشق من و تو
بخدا دیگه نیست حرف جدایی
••••••••••••••
تو شیرینی چه خوشگل مثل ماهی
من فدات بشم امشب الهی
تو شیرینی چه خوشگل مثل ماهی
بذار فدات بشم امشب الهی
توی عاشقی عشق من و تو
بخدا دیگه نیست حرف جدایی
توی عاشقی عشق من و تو
بخدا دیگه نیست حرف جدایی
امشب واسه تو آواز میخونم
از عشق تو میمیرم مـیدونم
وقتی پیشمی میشم دیـوونه
این دل بی تو میگیره بهونه
این دل بی تو میگیره بهونه
توی عاشقی عشق من و تو
بخدا دیگه نیست حرف جدایی
توی عاشقی عشق من و تو
بخدا دیگه نیست حرف جدایی

MP3 320 MP3 128
Arian Yari - Eshghe Mano To
Arian Yari - Eshghe Mano To

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی